Borussia Dortmund Fußballtrikots Irlands bedste scorer Robbie Keane sendte sin afgang onsdag 17

Started by SammieClin, January 26, 2019, 05:01:33 PM

Previous topic - Next topic

SammieClin

Borussia Dortmund Fußballtrikots Irlands bedste scorer Robbie Keane sendte sin afgang onsdag 17 år gammel angriber, der nu græsning på MLS Los Angeles Galaxy Club vil melakoni sidste kamp, ​​da Irland tog Oman i en venskabskamp den 31. august. Keane scorede 67 mål for sit land, samt satte ham på rangen af ​​15 på listen over internationale snipere hele tiden. Det har været en vidunderlig Deutschland Fußballtrikots rejse for mig, der har spillet med det irske hold i over 18 år, lige siden jeg lavede min internationale debut i seniorkampen i 1998, sagde Keane til Reuters. Som en ung mand, der vokser op i Dublin og spiller fodbold på gaden, har jeg aldrig forestillet mig min livsstil som denne, den oversteg mine vildeste forventninger, tilføjede han. Keane lavede sin internationale debut i Fußballtrikots Tjekkiet i 1998 i en alder af 18 år. Det tog lidt over seks år for ham at overtage Niall Quinn som topscorer for sit land. Keane, engang på en række klubber som Wolverhampton Wanderers, Coventry City, Inter Milan, Leeds United, Tottenham Hotspur, Liverpool, Celtic, Fußballtrikots West Ham United og Aston Villa. Han bliver husket for scoret mod Tyskland på verdensmesterskabet i 2002. Med 67 mål fra 145 spil er Keane også den mest karakteristiske spiller for sit land. Han er utvivlsomt en af ​​Irlands bedste spillere, og jeg tror, ​​at hans måloptegnelser vil vare lang tid og sandsynligvis ikke vil blive savnet, sagde irlands manager Martin O Neill.